Úvodné ustanovenia
Prevádzkovateľom Kina Centrum v Snine (ďalej len „kino“) je právnická osoba Mestské kultúrne a osvetové stredisko Snina so sídlom Strojárska 2060/95, 06901 Snina, IČO: 42089697, zastúpená štatutárom Mgr. Diana Turčík, riaditeľkou (ďalej len „prevádzkovateľ“).
Adresa Kina Centrum je: Dom kultúry, Strojárska 2061/96, 069 01 Snina. Prevádzka kina sa realizuje v kinosále Domu kultúry Snina.
Kinosála slúži obyvateľom a návštevníkom mesta (ďalej len „návštevníci“) najmä na návštevy filmových predstavení a rôznych kultúrnych podujatí. Kinosála slúži tiež na prenájom pre usporiadanie školení, seminárov, besied a ďalších podobných podujatí.
Správanie sa v kinosále
Návštevník vstupuje do kinosály a používa jej vybavenie a zariadenia na svoju vlastnú zodpovednosť. Návštevníci sa majú správať slušne a navzájom ohľaduplne, majú udržiavať poriadok, čistotu a bezpečnosť. Do kinosály je zakázané:
V prípade porušenia týchto zásad nebude návštevníkovi umožnený vstup do kinosály. Týmto návštevníkovi nevzniká nárok na vrátenie vstupného. Ďalej prevádzkovateľ upozorňuje návštevníkov, že vzhľadom na ochranu zdravia a bezpečnosti návštevníkov Domu kultúry Snina je v jeho priestoroch, teda tiež v kinosále zakázané:
V prípade, že návštevník poruší ktorýkoľvek z týchto zákazov, bude zo strany pracovníka MKOS Snina:
Vstupné a vstupenky do kina
Výška vstupného je premenlivá a prevádzkovateľ ju určuje na základe požiadaviek distribučnej spoločnosti, ktorá daný film distribuuje.
Návštevníkom kina bude umožnený vstup do kinosály iba s platnou vstupenkou.
Návštevníci kina si môžu vstupenku/y rezervovať na internetovej stránke www.kinosnina.sk. Postup, ako si rezervovať vstupenku/y je uvedený tiež na tejto stránke. Všetky rezervácie sa automaticky rušia 30 minút pred začiatkom predstavenia.
Vstupenku/y je možné kúpiť buď osobne v pokladni kina alebo prostredníctvom internetu na stránke www.kinosnina.sk.
Pokladňa kina je otvorená vždy jednu hodinu pred začiatkom každého predstavenia.
V pokladni kina je možné platiť iba hotovosťou alebo platnými kultúrnymi poukazmi.
V pokladni kina sú akceptované zľavy:
Návštevníci kina sú povinní skontrolovať si vstupenku po jej zakúpení hneď pri pokladni, neskoršie reklamácie sa neprijímajú.
V prípade nedodania filmovej kópie, závažnej technickej poruchy na premietacom zariadení alebo nízkeho záujmu zo strany návštevníkov (minimálne 4 návštevníci) môže dôjsť k zrušeniu predstavenia. Zakúpené vstupenky na takéto predstavenie je možné vrátiť v pokladni kina. Ak bolo zakúpenie vstupenky na takto zrušené predstavenie realizované cez internet, platí postup uvedený vo „Všeobecne záväzných podmienkach nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu platné v Kine Centrum Snina“.
Pri prerušení filmového predstavenia, ktoré nemožno predvídať (napr. dlhodobý výpadok elektrického prúdu), vzniká nárok na vrátenie vstupného iba vtedy, ak bol film premietnutý iba do prvej polovice svojej minutáže.
Pri zmene údajov o pripravovanom filmovom predstavení oproti vopred deklarovaným údajom o ňom, ktoré z časových dôvodov nie je možné uviesť na plagátoch (napr. čas premietania, jazyková verzia, dabing ) a na www.kinosnina.sk, sa aktuálna zmena vyznačí oznamom vyveseným na dverách do budovy kina a na pokladni kina.
Vypracoval: Róbert Kovaľ, vedúci kina
Účinnosť: od 17.05.2017
Prejdite myšou nad kalendár a zobrazia sa Vám podujatia. Kliknutím na podujatie zobrazíte podrobnosti.
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v kine Centrum Snina.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácii vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, tak prevádzkovateľ kina môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni kina, a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť personálom kina vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie, a to bez oznámenia zákazníkovi. Na jeden proces rezervácie sa dá rezervovať maximálne 6 vstupeniek naraz. V prípade, že si chcete rezervovať viac ako 6 vstupeniek, tak musíte tento proces opakovať viackrát.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou kina. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina.
Kúpa vstupeniek
Vstupenky, zakúpené prostredníctvom internetu, môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení alebo nebol dodaný film do kina). Takéto vstupenky je potrebné vrátiť najskôr do začiatku plánovaného predstavenia maximálne do 7 dní a požadovať za nich zaplatenú finančnú náhradu. Môžete tak urobiť aj písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas predstavenia, počet zakúpených vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu a prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ kina Centrum Snina.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
Záverečné ustanovenia
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek do kina zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.